tisdag 1 september 2009

PF

I mitt liv finns det inte mycket att klaga på, så det är ganska onödigt att klaga eftersom det inte brukar hjälpa så mycket utan bara dra fram negativitet .
Fast jag klagar rätt mycket ändå, men de e bara för att jag inte är nöjd.
Så nu vet ni det.
Just nu behöver jag mat, en massage och en vinc. Då skulle jag vara nöjd.
Men jag är för lat för att laga mat nu, finns ingen som kan massera mig nu och vinc kan inte träffa mig nu. Men man kan inte få allt men jag ska vara brutalt ärlig och säga att jag bara mår bra när jag är med dig. Jag ogillar folk som behandlar illa så ni vet det. Och så ogillar jag folk som kommer för nära mig, men alla räknas inte som folk. Vissa är speciella och dom vet själva mycket väl vilka dom är.
Hittade en sten i min bh nyss, va med i ett " Sten race" - minus va måltavla - ont.
Pimpade min mobil med och jag gillar att ge folk kramar. Fast bara dom ja tycker om.
Men egentligen så finns det något gott i alla tror jag, vissa har bara lite svårt att visa det. Och om man visar sig som arg hela tiden så tror alla att man är en arg person, även om de finns en glad människa där inne någonstans.

Allt för mig, ha de bra och ta hand om dig för du är det viktigaste du har.( förutom mobilen då)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar