tisdag 8 juni 2010

pallar inte

ja pallar inte,
pallar inte girigt folk.
elakt folk.
folk som inte visar att de bryr sig.
folk utan moral.
folk utan respekt.
folk som bara skitr i allt.
och folk med getskägg.
- jag förstår mig inte på er. Tanken av er får mig att vilja bita något och lägga mig i micron.
pallar nte sänka på allt.
mitt huvud gör ont, min mage med. jag ORKAR inte, orkar inte med min balklänning, orkar inte medmtt hår och ja orkar verkligen inte med mi nare över fucking allt.

de gör ont fattar ni inte?
någon som finns där å kan ställa upp ur jävla lätt som helst men har en förvrängd moral och bara skyller ifrån sig och bara känner sig rätt. Medans det är så fel.
Eller någon som gör fel, vet om det och fortsätter även om de sårar andra bara för att perosnen "vill".

Jag attar inte, och jag vill inte fatta. för jag pallar inet. ja pallar inte med eran skit, dra ba. stick ja vill inte ha de här.
vill had e bra men de går förhlvtinte. såfort ja ser ngt bra å tänker " yes nu fixar de sej" nejnej dåjävlar vänder allt sig upp och ned och så jag ligger är på golvet som jag precis trodde var taket.

Skärp er, tänk efter, väx upp och förhelvete raka fejjan så slipper du gå runt å se ut som en hårig pung.

För om ja ska bli bra å sluta upp med skit så ska dom runtomkring med fan med göra det. För annars lägger jag mig i micron, å ligger kvar där å tröst äter popcorn i min ensamhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar