söndag 15 augusti 2010

just nu

närgångna insekter
blodsugande, smittande insekter.
duschning i en vattenslang
"endast naturlig avföring" i ett gammalt trärum.
stek på stenar
ostbågar i en påse och saft i en flaska.
chill i en båt
natchos på dollys.
män med bröst
minnen.

åt en skit god glass för 33nk och hade kul. tänkte inte så mycket, inte när jag va vid röda telefonautomater heller. när jag sjöng med till queen's i en rökig lokal med slitna säten tänkte jag inte heller.
närjag låg i sängen på morgonen och lyssnade på trumpeten, då tänkte jag.
jag tänktemycket men komn inte fram till något, så jag levde för stunden.
tänkte på mig själv, levde.
föråt om de sårade det, eller gjorde dej förvirrad.
hade jag vetat så hade inget förändrats, fattar inte FÖRSTÅR INTE.

fick mitt skokort idag å jag sa wooh, börjar en ny klass i en ny skola , med nytt folk och en ny del.

borde tänka om, eller sluta tänka alls.
micron, vart fan är du ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar