tisdag 10 juli 2012

keyword

tålamod är inte min kända sida
iaf inte positivt.
så att vänta på något
som kanske inte ens vet att jag väntar
känns omöjligt.

frågetecknet snurrar som på lsd
men frågan står kvar

det är ju lika stor chans att förlora på båda.
frågan är ju vad som är värt att förlora
lyckan eller lycka.
säkert eller nytt.

 wrong to love you with my whole heart?
villintevillintevillintevillintevillintevillintevillintevillintevillintevillintevillintevillintevillintevillinte
 behöva välja, vill redan ha rätt som förut. 
 

du har redan gått, men jag står.
klättrar upp utan att veta om jag ska gå en ny väg eller springa.

vet inte om du vet om du valt rätt.
så jag väntar med mitt

men håll andan för det.
tålamod är inte min bästa sida.












ska jag bara släppa nyckeln till min kärlek, precis som du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar