torsdag 2 augusti 2012

nu jävlar.

jag gör inte detta för din skull
och inte för din heller
äckligt egoistisk för en stund
 ska vara så vidrig
vidrigt mig själv.
bort med prioriteringar
bort med att hitta anledningar
bort med allt som inte kan ändras

en ny värld sa jag.
och nu börjar det
 vill kunna somna utan att vilja ha någon där när jag vaknar
vill ha tillbaka min kropp
vill ha kul hela jävla tiden
du lever en gång
varför älta?
varför anpassa sig?
varför bry sig om vad andra tycker?

varför inte vara sig själv och leva sitt liv på sitt sätt.
 
kör på de.
så trött på allt snack
så trött på allt tjöt
 så trött på att tänka för mycket.

slänger mig in i min värld och skiter i verkligheten som andra väljer att leva i

"varje stund du är ledsen förlorar du en stund att vara glad"
"det är inte dagarna som passerar utan dagarna vi minns"

hitta din lycka att le.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar