lördag 20 oktober 2012

wake up

på så kort tid av den gånga vägen
så lite tid
hur kunde så mycket hända?

så många liv förändrades, går knappt att föreställa sig.
sätta sig in i situationen
 man får ta de delar av verkligheten som man klarar av.

"Om inte det hände skulle aldrig detta hänt"
men det är inte värt än
väntar fortfarande.

finns för många hål
så stora hål
att fylla.

Som sagt, har man inte tro så får man ha hopp.
och jag hoppas, från djupet av min själ
att det blir värt
att det som är meant to be
snart visar sig.

för att kunna leva i denna verklighet
så måste det finnas ljus
jag har ett
men det behövs mer.
verkligheten slår till som
en käftsmäll
men det finns ingen fantasi jag vill fly till
vill vara här och nu och leva
det liv jag förtjänar
och iallafall jag har inte gjort någonting för att förtjäna dethär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar