söndag 11 november 2012

användning av erfarenheter


hoppas på det bästa - så man får göra när man inte kan tro.


erfarenher kommer till användning
ta hjälp och ventilera
låter mina genomlidanden och misstag bli ett facit
som jag och nära kan läsa
därför man skriver ner
så man inte glömmer
- vad man vart igenom

glömmer minnen ' förtränger mardrömar
embrace är ett bra ord

Ingen vill gå igenom mörka tider
chockerande och skadande händelser.
men erfarenher är bra, 

men såklart inte för stunden
nu älskar jag att jag har så mycket att dela med mig av
älskar min styrka.



Vill inte längre fly verkligheten 
till en fantasi där jag har kontrolll
vill inte längre bygga murar runt mig
eller gömmas i mörker. 

vill leva det liv jag förtjänar och alltid förtjänat
nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar