lördag 1 oktober 2011

You can’t turn back and you just can’t stop.

rensat mitt kaos en ensam lugn dag.
inte tyst, men tom.
tom men ändå helt jävla proppfull.

va tvungen att vänta tills solen kom fram.
vart lite mörkt ett tag.
men jag ändra mig, vill ha det ljust
fuskade så det går snabbare.
Strålande sol och 25grader i min rum i oktober kan inte vara en slump.
fixade det själv.
nu är det ordnat.
Nästan allt.
bara lite kvar
ser det realistiskt så fixar jag det lika bra.
med ljus.


troligtvis därför de vart så grått runt mig senaste dagarna.
svart+vitt=grått


Längtar efter att få fylla mina väggar med mina färger.
Min färger som berättar mig om mina minnen.
mig mig mig.
låter egoistiskt, men det är realistiskt.
Du älskar andra för det dem gör dig till.
och då älskar du dig.
Hela världen kretsar inte kring dig nej.
Men du har iaf huvudrollen i ditt liv.
Se det ljust bara, så kommer de.
Ingen kan se i mörkret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar