onsdag 21 juli 2010

ba ba americano

spontan.
tycker om det ordet, tycker om att planera egentligen.
men när saker händer spontant så är et mycket bättre.
som en överraskning.
sånna gillar jag med,
skor gillar jag mest och lakris.
cpmagar gillar vi inte.

tatueringarn gillar vi, har en liten gay henna på halsen.
rätt ball om den va äkta. men äh,
vill egentligen ha en puss.
eller en ipren.

vill hitta på saker, använda tiden väl. kanske blir skjuten av sean banan i en drive bye shoting imån. never know.
tolv, funkar alltid.
förstår mig inte på folk som inte bryr sig om sitt utseende, har lust att sparka de i bakhuvet, du vet slå in vett.

http://open.spotify.com/track/3ZHfX6kbiY7JVsB63lLOLu <- en sång jag tycker om.
vill kunna köra motorcykel, å skejta utan att slå mig.
så jävla ballt.
sen vill jag med ha något att se fram emot, ge mej det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar