måndag 12 juli 2010

stay

but i hurt so bad i cant take it anylonger.

känner för att lägga mig ned å dö en stund.
försvinna för bara ett ögonblick.
svider bakom ögonlocken med läpparna ler.
glansigt.
sålänge man glänser så är inget fel, tror de flesta.
vill ba ha de som den tiden, fattar inte hur de kunde ändras så snabbt.
varför ska ja ha sån otur, så mkt ja vill ändra men jag hatar att klaga.
men när man inte ser mitt ansikte så kan ja va öppen.
annars glänser jag.
min mage bubblar, min kropp säger emot mig, gör ont och saknar kärlek.
har massa kärlek, men inte av den övertydliga sorten som man behöver.
går runt å biter mig i läppen, för att tänka på ngt annat än det i mina tankar.

översvämmning.

vill inte till jobbet, men ja behöver pengarna.
vill inte förlora någon, men har förlorat så många. och det är inte mitt fel
diss typ.
who says ? behöver en time out, springa iväg å gömma mig under en filt.
men jag hatar att ha huvudet under filtar, kan inte andas då. måste andas, vill ha din luft.
tror jag vet inte, ingenting.
glenn fna, göteborg tär på mig. fitthjul allt är hjulets fel. ska välta det efter några elk.
vill bli redlös, men har inte råd eller omsorg nog.
en famn å en blå älg, det behöver jag.
men vet inte vilken
den som säger allt men visar noll.
eller den som visar allt men säger noll.
fattar intek, sluta va så jävla tappade allihoppa å ställ er upp fr 2 sek och prata med mig.

mår illa, gör de ofta. tankarna som gör de, för mkt i huvudet som snurrar så jag blir yt å mår illa.
borde sova men vill ha svar.
Hur ska du ha de ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar