måndag 5 juli 2010

ett ljud

natten till idag låg jag å lyssnade.
hörde mina tankar blandas med ljudet utanför, kontsig känsla i ett rosa kaos.
låg i min obekväma säng och försökte sova, men tankarna blev inte tysta. dom snurrade runt å runt i mitt huvud och jag kände för att srkiva av mig. men orkade inte öppna ögonen.

vet inte om jag gjort rätt val, känns som om jag har gjort så mycket fel. mycket mer fel än rätt. klumpen gör ont i min hals medans jag tänker utan att vilja tänka på något av det. gör jag rätt eller flumamr jag ba omkring här meed ett hål i mig?
vet inte, jag tänker inte så mycket vad jag gör längre. jag gör och tänker sen, för då är ag iaf glad för stunden. Smile now - cry later typ.

kliar överallt, jävla fittmyggor. värd kväll iaf, skit kul faksikt. riktigt närqa arr jag bangade men det gjorde jag inte. har sår på knäna men det va lätt värt.
närhet är det allt ´handlar om. även om jag vill vara lycklig och omtyckt så känns det bra som det är just nu.

även om allt börjar snurra för snabbt, tappar nästan kontrollen. vet inte, vet ngenting. tappad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar