torsdag 5 maj 2011

alltid starkast i dig själv.

Avund blir till ideella krav.
Ideal skapas. diskfunktion
Ideal förstör den vackra individualiteten.
krossar allt som kallas originellt och lyser upp mainstream med starkaste spotlight.
Att vara originell blir till en trend som förstör syftet med hela begreppet.
Chanserna kastas iväg tillsammans med självförtroendet.
Hoppet tappas.
Enda som finns kvar är " skit samma". Ord som används allt för ofta.
" Fan de e lugnt" överskattas.
Medans " Jag kan ju försöka iaf" underskattas.

Gleder meg.

Ljuger om att man förstår medans man egentligen bara blir lack.
Rädslan av att se " offline" skrämmer mig.
Vedervärdiga tankar testar mina känslor.
Att vara sig själv är snart något som inte behövs.
Utsidan hjälper en in men om man inte vill stanna så behövs ju inte mer.
Ush.
Samlar mig och hoppas att jag aldrig blir den som behöver skriva " RIP"
Aldrig bli den som ändrar mig för någon annans skull
Aldrig blir den som tvivlar på mig själv.
Även om tankarna flyger iväg så är du -
alltid starkast i dig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar