måndag 23 maj 2011

förtroende = grund

" nevermind I find someone like you"
är något du borde se över, att sitta fast i de förflutna är inte lätt.
grävs vara djupare och djupare.
spenderar dyrbar tid av sitt liv på att vänta på att e ska bli bättre. När du innerst inne vet att de inte kommer förändras positivt. Kan bara inte hitta styrkan att resa sig och gå därifrån med rak rygg utan att vika sig.

Underbara stunder, dyrbara små sekunder och sagolika blickar.
vardagsromantik av dess högsta slag.
jag älskar dig.


Skriver ut mina ord här för att slippa kommentarer när jag berättar dem med min mun ist för fingrar.
men så ser jag att en människa faktiskt lägger ned tillräckligt tid för att läsa mig blogg och sedan hata den.
underbart
 this is the careface, love it,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar