lördag 14 maj 2011

dance til you drop - im your baby.

trasiga strumpbyxor och en hel själ.
ligger jag med resväskan på golvet och älskar the sounds.
taggar inför dagar med höga förväntningar med lika höga klackar. svensk musik i ett annat land, älskande blickar och efterlängtande kramar från gamla vänner.
Det enda jag packat hittills är gift, trosor och skor. - säger en del om vem jag är.

Älskar unikt folk, som får mig att undra hur andra ser mig.
skulle aldrig vilja vara normal, för normalt folk kommer ingenstans.
udda, unika, märkliga, intressanta och folk med vilja kommer långt.
men att vilja se ut som alla andra, passa in förstår jag inte varför folk vill.
gillar att hitta det lilla speciella i folk, dem där små prickarna i ögonen som gör alla blickar så mycket vackrare.
 turn off your life when the music dies.
silence for the worthy
kill for your love
dance without your mind.
fuck like it's a war.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar