onsdag 20 januari 2010

Home

Så, nu är jag tillbaka- Kom hem igår kväll:)

Egypten va najs, skön värme och sol för de mesta.
På bussen va de oftast kallt.
Vi åkte till massa ställen å såg t.ex pyramider och gamla gravar med fina teckningar i.
YES jag va inne i en pyramid! höhö den dö.
Och ja är inte sjuk så ja har tydligen användt min antibakterie good och klarat mig undan alla förbannelser. "Postcard?"

Hmm, jag skaffa en henna på ryggen, jag sola och bada i röda havet, jag åkte en ubåtsliknandesak och såg fiskar(JAG SÅG HITTA NEMO OCH DORIS LIVE!)fina koraller med, jag åkte buss typ 1000 timmar, jag fick inte klappa ngt djur,jag käka massa mat, jag fick den största balkongen(H) , jag shoppade lite och jag köpte kameler fast jag blev aldrig såld för några (men jag fick förfrågningar).

Kul å va hemma iaf, saknat de flesta.
skola verkar rätt segt nu..
Men men, får iaf träffa mina homiiieeezzzzzzzzzhhhhhhh <4333434243
skoja ba.

klockan börjar närma sig åtta och jag är klar.
men jag vill ba säga att vincent är bäst å han e min.

Puss,bajs eller ah .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar