måndag 4 januari 2010

snorigt mysigt

Är förkyld, and he kissed me - and jag snorade på him:)
jag är söt, när ja vill.

Massa bra som händer nu, helt underbart.
Bara kärlek, kaffe och skoj.
Ja älskar ordet " Underbart" betydelsen och hur ordet ser ut, ska nog tatuera in de på min rumpa någon gång:)

Ny tungstav,skor,jeans,kjol,smink,tshirt och mobil! Bara ny väska sen är ja nöjd, eller .. redo för nya krav!

Skola den 11, blir nog en " Hej " och " HEJDÅ" dag. Eftersom ja ska till egypten den 12de:)))))) så ja blir brun, varm å söt IHIHIH SUCKERs!
är fan förtjänad, hatar denna kyla. Förkyld har ja fan blivigt. Det är sjukt, FÖRKYLD, det betyder att det är FÖR kallt ute så man blir KYLD. Vill inte vara ett kylskåp.

Är så trött på vintern så när ja vaknar så tror ja helt seriöst att det är sommar. Sen när ja tar bort täcket så slås jag av kylan och får upp ett ord i huvudet " fan".

Men allt är inte fan längre, kan inte komma på nästan något alls som är fan. Allt är typ bra, bra-bäst eller min favorit Underbart.

Thinking of you - katy perry . En låt JAG kan rekommendera.

Menthol, bra för halsen!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar