torsdag 7 januari 2010

omänskligt

Okej, -10 grader SERIÖST?
Det är fan inte mänskligt.
Som tur är så slipper jag detta snart å skuttar snart omkring i bikini <3

Imån ska jag och världens bästa bf ut i äckelvädret och hämta min söta nya mobil:D
Sen får vi se va vi ska gö, men iaf JAG +min mobil:D
Så nu slipper jag en pojkmobil och får en flicka :D eller bög, same shit ^^

men jag är fortfarande mega snorig, hihi. Så är ja glad med, så åt ja chokladmousse som va räknat för 4st - hulken ao.

Men jag har iaf plockat upp alla kläder från mitt golv idag och tryckt in dom i garderoben! - tro mig jag tryckte in dom. Så man kan gå på mittgolv nu utan att ha de mjukt å skönt.

Å på tal om m&s så sov ja hon v idag, de va mys - han e så varm:)
Fast jag vågade inte väcka honom , han blir så sur då. Typ "öööhm ja vil sovaaahha!" så han fick vakna av att ja gick rumt i rummet :) sötnosen.-världens bästa.

Men nu ska ja gå och kissa och sen lägga mig i sängen å hosta mig till sömns. PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar