söndag 10 januari 2010

i wont cry :D


hahah jag är lite arg nu:P

och jag tog en bild idag, ni kan få se den :)

men iaf Hitta ÄNTLIGEN en väska jag vill ha.
Ska köpa den när jag får lön.
Problemet är bara det att jag nte kan beställa saker på internet med mitt kort för det står inte kortnummret på det.
Jag blir lite arg då.

men jag får fixa det, för den väskan är PRECIS vad jag letat efter.
Friis company<3
Längtar tills jag få lön, hittat en klänning och ett par skor och nu en väska som jag vill ha :):)

Idag jobbade jag:)
sen slutade jag tidigt så åkte jag hem:)
Sen åkte ja till eke å mötte v&m och skulle på bio. Men när man bor i göteborg och klockan är 18:30 på en lördag så finns det noll platser kvar :)
-den enda nackdelen med att bo i göteborg.

Men jag åker på tisdag <3 skulle gissa att de va mellan 25-30 grader där, PLUS grader tillskillnad från sverige.
Alla isbjörnar kan komma hit nu, äta upp våldtäcktsmän och apor:)

Och jusdet, jag saknar vincent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar