måndag 15 mars 2010

ush

falska människor är bara patetiska och dumma.
om man ska va falsk så kan man hålla sig till vad man säger och inte förvränga allt så folk fattar att man är falsk.
Det är elakt att vara falsk.
tröttnat ordentligt på falska människor för det är så jävla enkelt att vara äkta så varför ANSTRÄNGA sig och vara falsk? - aldrig fattat det.

Tröttnat rejält på att bli dissad med. riktigt mkt har jag tröttnat på det.
om man gillar en person, visa det , säg det få personen att förstå. och om du inte gillar henne, FÅ INTE PERSONEN ATT TRO DET DÅ! för då skiter det sig ( som sagt).
Vill man något så säger man det, visar det. man väntar inte på den andra att ta " första steget" eller femhundraelfte steget. Whatever.

Min rumpa har somnat, jag älskar manboy. så jävla BRAAAA! ( fatta min ironi).
Och det rätta sättet är inte alltid lätt, det är oftast svårare med lätt värt.
men de flesta löser saker genom att skita i det.
Så jag med, jag skiter i det å låter er komma till mig.
men när jag vill prata så kommer jag, till er äkta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar