tisdag 9 mars 2010

nu då?

vänta bara tills jag får tag i er

Jag, ja jag.
Jag har tröttnar ordentligt på folk som ljuger.
När jag säger en sak och folk fortfarande inte tror mig.
Men tänk lite, VARFÖR skulle jag säga det om det inte var sant? Helt jävla onödigt.

Men ni får tro va ni vill.
Jag har väntat i över en månad men om du vill tro att jag pundar och håller på med andra så får du tro det! För om du pratar med de som är i min närhet så får du veta sanningen.
Men tro du va du vill, gör det.
För du ser ju vart det kommer. - inte en plats. Men stannar och delas upp.
Man skulle kunna hålla ihop men eftersom ingen lyssnar på vad jag har att säga eller ens tror på det jag säger så går ju fan inte det.

Men detta va sista chansen, hoppas att alla är nöjda och glada.
förutom mig då, men jag klarar mig.- gör ja alltid tydligen!

jävla fittvärld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar