lördag 27 februari 2010

hurt

Hej, mina händer är skadade.
Av min väska.
Har köpt en ny men har inte haft tid att flytta över alla saker än.
Är helt förvirrad typ.
Och arg.

För att folk inte lyssnar och fattar att jag är seriös.
Hade varit jävla onödigt att säga ngt helt utan att mena det, för i allt man säger finns det en sanning. Annars hade man inte sagt det.
Så se hur mkt det förstör, genom att skita i det.

Men gör va fan ni vill, men de ni skiter i kommer inte finnas förevigt. De ommer fan skita i dej med.
För om man gör ngt dåligt så kommer det tillbaka till en, förr eller senare.

Och jag har slutat, 2st på 6dagar. Fan va stolt jag är och de borde ni med vara för mina ben kittlas 24/7 tac vare skiten.

De finns massa sit, och ni som säger att det är bra och ofarligt kan kasta er i göta kanal(eller anal) för det finns en anleding att det är olagligt. Och bara det att det är olagligt så ger de en massa sit o man SKITER i de.

Fa va jga svär idag.
en det är för att jag är arg, mina ben kittlas och att ja inte har fått mitt kaffe än.
Jag ger rabbatt till snyggingar, jag lyssnar på va jag vill och jag skiter i er om ni skiter i mig eller behandlar mig som skit.

- http://www.youtube.com/watch?v=Alh6iIvVN9o&NR=1 lyssna och kolla.
puss och kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar