lördag 6 februari 2010

fattar inte

Om man har 287 personer på msn
90 kontaker på mobilen
Vänner i skolan
Pojkvän på helger
och familj hemma
Hur fan kan man då känna sig ensam?

Ensam är ett konstigt ord tycker jag, ingen vill vara det oftast.
Hörde på banditrock att vissa har tvångstankar att om dom köper godis så måste dom ha 2 av varje sort så inte ngn ska bli ensam.. Lite gulligt sådär.

Jag sitter iaf i min säng i mina rosa pjamasbyxor, väntar på att min film ska bli klar(54minuter kvar..) så ska jag snart äta upp mina jågurtar.
Bara jag, rosa och börje som är hemma.
Fick precis veta att livet blir va man gör det till - bullshit.
Hade jag fått göra vad jag vill så hade mitt liv fan inte sett ut såhär.
Ge mej en vecka att göra precis vad jag vill, lyckligaste veckn i mitt liv isf.

Melodifestivalen suger, jag har ngt bajs i ögat, har skaffat fejjan, vill borsta tänderna, sugen på popcorn. Älskar vincent.

Puss, eller fuck u.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar