onsdag 10 februari 2010

woooh


Sitter iaf som en rockb-rud med datorn i knät å lyssnar på FOB, woooh.
Nä ja skojja bara, lyssnar på basshunter. Eller gör jag? u never know..

Nationella imån (IGEN) och ja köpte nästan upp hela hemköp :)
Va i stan med slickis med, kolla på finfina saker och snackade så jag blev hes. Men de va gött att få ur sig allt(seriöst).Satt å slängde ur mig massa saker i tel på eketrä och på bussen, folk kollade på mig lite märkligt. Men jag börjar inte ta hänsyn till folk i väntahallar fören de slutar att tugga som hästar offentligt. Ugh.

Idag är jag faktiskt glad. Försöker inte tänka på att läkare öppnar min pojkes rygg och sätter in saker i honom och syr ihop honom och ah.. Tänker på att han ligger där i sin klänning helt groggy av allt knark han fått:) Söt han är va?

Iaf så hittade jag en deltagare i min klänning-tävling. Eftersom det är den första jag hittar så får den ligga etta. (ska ha 3st att välja mellan).
1.http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=475101&qProductColorId=14&qNavigation=,&qNavigationBrand=&qNavigationClass=3&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=3&qGroup=1&qStyle=&qSize=&qPage=2&scrollBarSelectedIndex=&qFilterType=0&qSizeGroup=&qvirtualClass=&language_id=1&gender=1&qSiteId=1 (<--- världens längsta länk typ.)

Men iaf, jag är rätt glad av mig idag. Försöker att inte tänka på det som gör mig ledsen(som t.ex snö!!!!!!!!) men det går inte att undvika. Men försöka går ju:)

Hihi.
Puss och ah, fan kram också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar