tisdag 9 februari 2010

fuckfuckelifuckingfuckerfuck - typ


Varför får inte jag vara rik?
Varför är det massa fula ungar i program på TV som är stenrika?
Varför får inte jag det?
Jävla fuckfaces förtjänar inte att vara rika, bajs va sur jag blir.
Vet ni varför?
För jag hittade den perfekta klänningen, helt perfekt.
Men gissa vad? Den kostar mellan 14.600kr och 19.500kr, YEAH !
Dream on jasmine, seriöst.
Jag ska fan bli rik. Ska bli så rik att jag ska käka pengar och bajsa på alla fula ungar som drar upp en fet sedelbunt med bara 1000lappar när dom ska betala i cafet.
Ska fan bajsa på dom, RÄTT I PANNAN SKA DOM HA DET!

*andas*
V ligger på sjukan nu, kan inte träffa honom förän helgen och inte prata med honom innan dess heller. Jobbigt. Är redan jobbigt men såklart när det är jobbigt så ska de fan bli jobbigare,typ som att ngn fucker vill testa min gräns eller något.

Skrev nationella idag, inte så svårt som jag trodde. Missade typ 3 frågor(som ja kom på svaren efteråt = fuck)men annars gick det bra.
Längtar inte till matte proveN, matte är inte min grej.
Jag lever på 2000talet så jag använder en miniräknare, that's it.

Längtar till helgen, puss.
http://www.youtube.com/watch?v=r06HF0qJsIM&feature=related

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar