tisdag 2 februari 2010

tisdag, WOOOOOOOOOOH


Bild på min från Julen
Idag handla jag finfina saker !
Jag kan ju vara lite wannabe och ta bilder på "dagens inköp" men haha , det är inte riktigt min grej.

Ifall så hade jag bajsotur(tack micha för du smittar av dig med ditt bajs), klänningen jag vill ha hade dom inte fått in - efterblivet. Och skorna jag skulle köpa fanns bara i 38 och 41, jävla bajs.
Men jag köpte ett par andra skor på Monki och lite annat.
Påtal om kläder som inte är okej.(enligt mig, care va ni tycker)
1.Uggs - tofflor utomhus= INTEOKEJ!
2.Mjukisbyxor.. Det har man hemma, förstått?
3.Gympaskor som vardagsskor - inte okej, inte okej.
4."fräcka" tanter med emo frilla, seriöst - inte okej NÅGON STANS!
5. Sist men inte minst, DOm där jävla mössorna som ni "modesnobbar" går runt med, seriöst ni ser ut som gamla sjömän med förliten mössa - visst det är mode men för man de finns gränser.

Nu ska jag vara trevlig :)
Jag skrev en novell förut, wooh va grym jag är. - kanske .
Vill ha vår, det är så skönt då.
Tröttnat på att gå ut med hela "antifrysutrustningen" och ändå frysa tårna av sig.
Vill gå med jeans, öppna skor och en tshirt å en snygg jacka utan att täcka mig med tyg från topp till tå.

Borde fan köpt en burka i dun i egypten.

jag saknar min skalleman.
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar