fredag 19 februari 2010

how do you?

Riktigt fastnat för Pinks låt " dear mr president",lyssna på texten så fattaru.

Men iaf, massa äckel skit samma kväll som min tjejmiddag. Hoppas att att inblandade får ett fittigt straff så de fattar hur man ska bete sig! Alla sådanna barn och ungdomar behöver en klok människa som kan prata med dom, en bra förebild så de fattar t.ex vilken sorts repekt man vill ha! Man vill ha respekten man får när man gjort ngt bra, inte den man får för att folk är rädda för än.

Förstår inte, vi lever på 2000talet och folk håller fortfarande på med sina religioner och kulturmissbildningar - seriöst människor? Att stena sin syrra/dotter för att hon är KÄR(!) det är bara känslokallt och idiotiskt enligt mig och Vi vet att det inte finns någon hårig gubbe där uppe som iakttar oss, att EN person ska kunna iaktta hela planeten är ju bara.. ologiskt. Visst ja tror att det händer något efter döden(verkar ju jävligt dåligt planerat att vi ba ska ligga där liksom) men jag har inte snackat med någon död eller varit död själv, så hur ska jag då veta? Shit asså, väx upp från de där och bli lite moderna - bli medlem på fejjan !- wooh

HAr iaf värsta bas hostan, men ja ska inte klaga när min bäbis ligger med stångar i ryggen.. Men iaf, jag kan ju inte göra ngt åt saken iaf. Ska tugga i mig lite extra vitaminer och godis nu, cya puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar