måndag 29 mars 2010

boys, love or hate?

Jag är nog en sån person som försöker skita i de mesta men ändå tänker på det.
En sån som nyps å bits.
En sån som vill välta parishjulet.
En sån som kan hicka 8ggr på en dag.
En sån som har en omedveten tvångstanke att slicka på saker.

En sån där knäppsak.
Alla är vi speciella på olika sätt, några bra och några dåliga.

Och när man har hittat den där speciella , och det bara fuckas. Så ger man upp. Sen inser man att man va ett kukhövve och vill ändra sig. Men då får man ingen reaktion eller vilja alls.

Min rumpa somnar av denna jävla stolen.
jag vill kunna åka skateboard, åka bräda i 13cm klackar. COOLAST I STAN MANNEN!
Nä men, seriöst så kom ja bakis till skolan och och fick MVG på min redovisning, de e fan skillat.

Grillade under en balkong, för det regnade. Köttet blev rått, men vi åt ändå och de smakade underbart. Sen åt vi sallad som va helt jävla fantastisk, men powny slängde den och mina vantar. Så de sög.
Grillning har blivit en vana, en rolig och skön stämmning runt en grill.

Sen är mina händer helt sönder, jävla tak.
Jag borde plugga va?
äh, ja ska ändå på sommarskola så skit samma.
Lov snart, undebart.
trött som fan.
Drömmer mardrömmar och sover dåligt, måste ha dig intill för å sova bra.
Och jag är en sån person som har spetstrosor med elgitarrer på, för att jag är så jävla hardcore. Karate går jag i med, svart bälte ftw.

baby baby ooooh, like baby baby baby noooooooo (8) = dö.

Oh sluta krydda, de blir bara så jävla överdrivet att man inte ens tror på det. Seriöst.


jag älskar dej, jävla fitta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar