lördag 3 april 2010

untill you love me

Jag är en sån som älskar popcorn
älskar klackar
faller för charm och väljer öl framför cider.

Men ibland får jag ont i fötterna, ibland finns det bara cider och ibland så räcker inte charmen och ibland.. nä jag älskar alltid popcorn.

Igår dansade jag, jag dansade så mycket att jag har träningsvärk i låren.
Jag har hittat sår lite här och var, sannerligen mystiskt !

Men jag hade kul, kul med det förflutna och en del av nuet.
Längtar som in i helvete, den 24.

Nu är allt bra, de funkar och flyter på som fan. Om de bara skulle stannat precis såhär fast lite bättre, då skulle jag må bra. Känna mig nöjd , ordet Lagom passar liksom.
Nya skor ger mig en ny start, en chans till att starta om.
Och de e precis vad jag ska göra, jag ska skita i de som var men ändå ta lärdom. Nu har jag skaffat en ryggsäck, vet hur det funkar och nu sikar jag frammåt.

ovantligt med ett inlägg som är helt positivt?:)
yes i know, så stäng käften så får ni lite negativt nu med.

Fittor.
De finns överallt.
Jag har en, men jag ÄR ingen och det är en riktigt fet skillnad. Att folk beter sig som en är acceptabelt och förvandlar dom direkt till skräp som åker direkt i papperskorgen. Och att folk går där och rotar liksom, FINE. Lek med skräpet men det gör bara dig smutsig. Och skabb smittar!.

Nu ska jag bli lite påskig, käka godis och dricka ehm, julmust-påskmust WHATEVER!

puss
"och du skulle bara våga ge mej ett sugmärke".
;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar