söndag 11 april 2010

småpojkar

jag lever,
onyttigt och händelserikt, ohlord
.
Det har vart mej <3 öl sen förra veckan, varje dag, hela dan, underbart.
har gått betydligt lite senaste tiden, kan bero på att jag är lat eller att jag blir körd. ölnare är fan charm, charm är fan oemotståndligt.

Har man charm så behöver man nästan inte resten, bara lite som bakrund men det är charmen som talar.
Man behöver något som får en att vara glad, något som får en att vilja fortsätta frammåt. Det är olika för alla, men alla behöver ngt.
Och har man ingen, så hittar man något som hjälper en fram. för man lyckas inte själv, tydligen.

Sen blir jag så jävla arg på mig själv, för att jag är så jävla klen inuti. lust att skaka ommig själv å börja om.
MEn de går inte, för man kan inte bara "glömma" något så stort, som tar så jävla mkt plats å som finns över fkn allt!

men de tar sin tid, livet läker alla sår och lämnar ett fult jävla ärr.
sug å dö jävla slynor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar