fredag 16 april 2010

tack

jag kom in på mitt första handsval, dvs Munkebäcksgymnasiet estet å media. Så nu ska folket ska få smaka på minus.

Men om ja inte får g denna terminen så skjuter jag Jan(aka bulldoggen,kukhövve, "komikern", fittgubbe, outbildade skitlärare m.m) i varenda boll han har.

Kommitpå att jag är tappad, mina vänner är tappade och speciellt mina hundar. Den ena attackerar tanter i rullstol medans den andra jagar sin skugga..
Tydligen är jag sjuk med så morsan trycker i mig piller och låter mig inte pilla på ngt, haha norskar<3
borde städa mitt rum men jag orkar inte, behöver en slav som gör de, behöver en slav som bär min väska och som håller bussen åt mig så ja slipper springa. och jag behöver en massör, inte massörska utan massör. hhöh

idag ska jag ut å glömma, find out how.
kir,kirr kirr klirreri klirr, HAha fan jag får sluta vara så jävla rolig.
jag lyckades skaffa mig ett till sår, 2cm från min vackraste ägodel.
så jag har slutat med skiten nu, för tydligen så är de skadligt. så nu satsar jag på bättre kondis med (Y)
*atjo*

akta dig för här komemr tååååårnA!

puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar