söndag 18 april 2010

en björn!

Fittigt svårt att hitta en lokal, MEN JA SKA!!! om ja så ska behöva skaffa en bunt slavar som ska bygga mig en lokal!

Jag ska va en polis så ja bestämmer.
btw, om ni inte vet va ni ska vara på festen så kan ni vara utklädd till Börje å gå runt å bita alla :)

Iaf så kan ja inte andas genom min näsa, så ja behvöer en ny. Gimme.
Och om ja blir dissad så dissar ja tillbaka, just so u know.
imån är de skola och de suger, 77 501 minuter kvar till lovet enligt min lilla norrlänning. But that´s okay, för ja måste köpa en klänning.

Måste fortfarande städa mitt rum och vi måste fortfarande prata.
Ja har ätit 4päron idag, och jag HATAR när den snygga dör i filmen.
Jag vill ha en lokal och ja vill börja bjuda folk nu å ja vill ha världens bästa födelsedagsfest ever.

man kan inte få allt man vill och det är riktigt jävla tydligt, men man kan iaf försöka å göra sitt bästa. men vissa är tappade och vissa är lata, men fortfarande så är de okej. ah fast nä, de är inte okej. gör till bästa eller slicka marken.

och sluta svärma runt mig era fkn gamar innan ja sätter en riktigt fin klack i tinningen på er.
puss gonatt, och säg högt på engelska " köp hav stol tio" så skrattar ni troligen lika mkt som mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar