söndag 25 april 2010

ehm, tutte?



Bilden representerar ilska.

idag fyller jag år, woooh!
äh vi firar det den 7de.
här sitter jag och hostar upp mina lungor, snorar ned mina rosa pjamas byxor och bloggar.
seriöst, vem fan bloggar? och hur fan kan man kalla en blogg för ett företag? för att knäppa, äckliga, ckändisar eller silikonbrudar ska ha ngt att göra kanske.

Vissa C kändisar(eller fd Ckändis, numera lika populär som the jonas brothers.) ställer ju upp i talangtävlingar för att käka 30 denniskorvar doppat i vatten medans publiken spyr. fresh,tragiskt eller helt enkelt synd.
-smaksak.

Tycker det är kul de där med lögnare, sånt anser jag som fascinerande. för jag förstår mig inte på när man sitter å myttar som en tönt helt i onödan. När man kan tala sanning - varför då ljuga?

jag har världens sexigaste pjamasbyxor å ska nu tugga i min chipsen som assi glömde.
och du din volvofitta kan ju bara GLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖMMA mig, min fest och mitt nummer.

pusspusspuss, smell my foot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar