onsdag 5 maj 2010

vidunderlig = ?



bilden är gammal och ja ser ut som en plutt i know.
Sitter med en otrolig längtan i mina tankar.
Bubblar, skiner och utstrålar glädje. men samtidigt så tar oroligheten en stor plats.
Frågan " tänk om..? " kan betyda mycket, negativt som positivt.
Men det blir vad man gör det till, man kan ignorera verkligheten så mycket att man lever i en overklighet. En fantasivärld där man själv bestämmer och inte ödet. Ödet kan göra det bra, ge än en backpack med lära. Men samtidigt ge en jävla massa ärr.

Ärren kan betyda, ja kan kolla på mitt knä å se en härlig tid. Kan se på min arm å se en rolig kväll och kan känna på mitt hjärta för att känna en hård tid.
Men det är minnen, alla minnen är inte bra minnen- men det är fortfarande minnen och dom går inte att sudda ut hur mycket man än försöker. SÅ man får se de positiva i det, annars är det ingen idé.

Som religion i skolan, vafan är de bra för ? inte så att ja har tänkt å bli präst.. Men ändå, ser det som mjölkpakets information. Dvs info som är jävligt onödig men som kan vara nödvändigt att ha i huvudet i vissa sammanhang.

Dansa. Vill börja igen, så jävla mycket. men det går inte, kan knappt böja ryggen bakåt utan att de tar emot. Ska iaf dansa på fredag, som fan. Ska blunda, känna hur de snurrar i mitt huvud medans takterna går in i min kropp. Så jävla gött, förstår mig inte på de personerna som står i ett hörn å nickar lite till musiken, bara fjantigt. Ställ er i mitten, blunda å känn musiken.

jag ska bli vetenskapsman(ja man. ingen tar en kvinna seriöst), eller bara bli större. Eller bli polis, har ju inskaffat lite glitter så jag är ju på god väg.

Popcorn äger, säg vafan ni vill.'
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar