onsdag 26 maj 2010

har en känsla av att det ser ljust ut,

A feeling. typ

känner mig trött, seg depp elelr vafan man ska kalla det. Inte pepp iaf, borde dricka upp min powerking som ja hitatde i väskan å plugga. Men om ja drar till stan å sen åker hem å pluggar så lär de bli en betydligt mer händelserik dag, mer värt liksom.

De finns massa saker som jag inte förstår, t.ex kordinatsystem(eller vafan skiten nu heter), falska människo , FOLK MED EFTERBLIVEN KLÄDSEL och de som inte försöker få det som de vill ha.

Vet inte hur många gånger jag har sagt det, och till och med till dej en gång . Vill man ha något så visar man det, säger det eller helt enkelt försöker få det. Spelar ingen roll vad oddsen är för om man vill något tillräckligt mycket så kan de faktiskt hända. Och de irriterar mig som in i helvete när folk ba " äh skit samma" när det handalr om något med stor betydelse.

När ja vill ha ngt så försöker ja, ibland till och ned för mycket så de skiter sig. Så jag verkligen får kontrollera mig för att lugna ned mej. Men jag har en stark vilja, så då visar jag det. Och sen om jag fortfarande inte får det jag vill efter att jag har försökt mitt bästa, då ger jag upp - kammar mig och går vidare.

Sen när jag vet att du vill fast än att du inte försöker minsta lilla ens, det får mig bara att vilja GAH. Vet inte arg, ledsen å helt förvånad på samma gång. en känlsa av att vilja skaka dej tills du fattar. - om man skakar en bäbis så dör den (:



Sen måste jag bara säga något som alla har hört innan, ta inte folk för givet - uppskatta dom för annars lär de inte finnas kvar. Ingen har ett så långt tålamod att bara ge å ge å ge utan att få ngt tillbaka.

Äkta kärlek finns överallt, bara att klättra högt upp ist för å va lat å plocka de som ligger på marken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar