fredag 21 maj 2010

he kissed my lips - i tasted your mouth

så mycket val fast man inte vet vad man ska välja. När man tagit val så tänker man ifall man tog rätt och då är det den tanken som plågar en "va hade hänt om ja valde det andra?". Det gör jag, jag ser val överallt. Fast jag har gjort några val å jag väntar på resultaten, vi får vara glada. Iaf hålla masken och stänga det inne, så att det inte går ut över andra.
- men iaf någon frågar som jag vet bryr sig, så kanske jag berättar. om det inte får mig att läcka.
- jobbigt skit. de e riktigt.

Ibland vet man inte vad man ska ta sig till, jag vet inte. Vet inte hur jag ska göra när jag inte får den hjälp jag behöver, eller vad jag sak skriva när jag inte vet vem personen på andra sidan skärmen är. När någon provocerar mig och jag blir arg, inte sur utan ARG. Då får fittan skylla sig själv för det finns en väldigt tydlig gräns hos mig, och trampar man över den så får man norsk ilska rätt i fejjan, en klockren träff som bränner.

Men min mage värker, mitt ansikte är naket och ja blottar en del av mig själv varje gång jag klickar upp denna rutan. Men det känns rätt skönt iaf, så slipper man alla följd frågor. dar inte skrivit på länge för att det helt enkelt har varit för mycket, för mycket tankar så jag inte vet hur jag ska placera dom.

nu ska jag ned å käka en banan, hejdå pussen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar