tisdag 9 mars 2010

vänskap

Så in i helvetes jävla skitsvårt är det.
jag läcker för fan.
Kan inte tänkaklart.
så vill dom att ja ska ta extramatte kurser.
HUR I HELVETE ska jag kunna jobba matte när en fet jävla del av mig är borta?

De gör ont i mig, fattar inte hur jag ska klara detta, gör verkligen inte dte.
men jag ska försöka,för de kan inte va såhör länge.
de får va som innan. När du alltid va den jag pratade med, skrattade me, berättade allt det senaste för och lyssnade på allt du hade å säga.

Inte som nu.
Precis som då.
EN ny tid, en av kärlek och förfluten vänskap.
Stöttning och avundsjuka.
Som något man aldrig kan få.
Du hade det, flera gånger. Men det verkar inte betyda så mkt längre.

För jag fattar inte ett skit.
Men det spelar ingen roll.
slut nu, for real.
så jävla svårt är det och det gör så fruktansvärdt ont.
Men jag kan inte hjälpa det.

Vill bara skrika, släppa ut det.
Vill inte prata om det, vill inte att folk ska fatta.
vill bara skrika.
så blir allt bra.
Och ni som gjort detta, tack. tack så jävla mkt, ska knulla sönder era fkn liv när ja får tag i er.

Ni har tagit de bästa som hänt mig ifrån mej, krossat det och gjort det omöjligt att fungera. Hoppas ni är stolta, för ni har förstört ngt jävligt vackert, unikt och underbart.
SKa fan skada er så grovt, psykiskt och fysiskt.

Och du som känner mig så väl, betyder så mkt för mig och har en sån stor plats i mitt liv- du borde veta bättre, känna mig bättre och förstå.
Men jag kommer alltid att älska dig, så ja låter det stå kvar.
Hoppas vänskap fungerar, pallar inte med annars.
älskar dej nog för mkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar