måndag 28 juni 2010

bubbel

med en bubblande känsla i mig, en slags längtan/nyfikenhet så går jag runt och ler brett. Gör vad jag känner för och är mig själv.
tycker om att bli omtyckt och jag vet hur det känns att få en kniv i ryggen. Så om du är en fitta mot mig så kan jag va en riktig fitta tillbaka,men om du är underbar mot mig så lär jag göra mitt bästa för att vara de mot dig med.

som sagt, en längtan.
Efter första doppet, en omfanming, en vän, en glad tid och myckt leenden.

När jag läste mitt horoskåp här om dan så lyste jag upp, men när jag läste det sista så kastade jag tidningen i golvet å peka mitt längsta finger åt den.
Men livet blir för det mesta vad man gör det till, inte va dom fucking stjärnorna "spår" ska hända.

så jag ska in till stan å köpa fritidskort imån, sen blir det z-noff och mågot mysigt ställe.

Jag känner mig glad, tror att hålet inom mig håller på att fyllas upp. nästan så att jag vill köpa en orange kattunge för att visa att ja kan själv. - vilket jag sagt hela mitt liv men inte visat hela tiden.

01:01 , undra vem som tänker på mig?
puff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar