söndag 13 juni 2010

nyckel

låst, inlåst.
i mig själv, finns en nyckel men ingen vilja att låsa upp.
behöver ett plåster, som färdmedel.
tänker sitta här tills jag blir upplåst, fet och när de är varmt ute. så jag satt sitta som en tjockis på vagnen och svettas tillsammans med mina vänner och lukta reben.
Tänker sitta här tills ja känner för att gå ut, så kom.

worm, wet and wild, rätt sköna ord som stämmer in med musik, dans och kärlek.
ser det i min dröm, ser allt jag vill ha och allt ja gjort fel. därför det inte går att sova, somnar men vaknar. så är det, mitt egna fel.
men hjälp, när man kan hjälpa så kan man la göra det?
vill man något så kan man, men tydligen stämmer inte det längre.
så de spelar ingen roll hur jävla mycker man vill för ibland får man släppa skiten och inse " hopp, ja kommer bli fet och ensam så fucklife 418 du drar ja.".

vrid, slicka och doppa de nya kakorna.
de andra stoppar du bara rätt in i käften.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar