fredag 18 juni 2010

stunden

lilla london.

jag öever i stunden, på riktigt asså.
Tänker inte fram en enda sekund, det får mig att må illa.
Att vilja spy, bita något så jävla hårdt å bara slå in ngns huvud som finns på min lista i en tegelvägg.

Gör det jag känner för stunden, tänker positivt och skriver vad jag menar.
Säger saker utan att tänka, förlå för det. men ibland vil käften ba släppa ut en del saker.
Jag menar oftast det jag säger, men ibland inte. Men säger jag att jag menar ngt eller visar att jagvill , så vill ja.
Gör inget jag inte längre vill, påverkas inte.
Visst ja blir sugen ibland, då tar ja en lillen å sen är suget över. Så jag håller vad jag lovat dej.
Sparar ut mitt hår, för din skull och för att jag inte va jag sak göra med skiten.

Men egentligen, who says? kan göra det mesta jag vill,kan inte bli tvingad pga av pepparsprayen. Kan inte göra något jag verkligen inte vill, men gjorde det en gång pga av att jag tappade kontrollen. förlåt för det.

Men nu väntar jag en del, lever för stunden sålänge. Ta inte för lång tid, för det kan bli försent.
Micron säger pling efter att jag har snurrat runt där inne ett tag.
prata med mig, allt jag begär.

och sluta säg att ni ska "in i dimman" när ni ska på fest, för jag har fna inte vart på en enda fest som har vart i en dimma så de uttrycket suger. Sålänge man inte super sig redlöst packad, slutar se och tappar kontrollen helt, då sitter man fan i en dimma. Men om man sitter i en soffa, lyssnar på americano och dricker reben så finns det ingen jävla dimma.

Och man ska festa för att ha kul, dricka för att det är gott och dansa för att släppa loss. Man ska inte sitta å klunka i sig pappas wiskey, däcka i en sofffa och vakna av att man har en kuk i röven.

man ska ta hand om sig, för tänk efter nu. Du är det enda du har som verkligen betyder ngt. Hade u inte haft dej så hade inte något annat betytt ett piss. Ja piss, som urin ni vet.

men nusäger jag puss, för min buss går. Och vet ni va? den går fan inte till dimman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar