lördag 12 juni 2010

sommarlov, sommar?

Hejhejtja.
tydligen så är det sommarlov, lovet känner jag av men sommaren är lite lost.
hade en grym avslutning och ja kommer faktiskt sakna de flesta även om ja inte lipade som en liten tönt i gamla bamba.

Jag har vart vaken ett tag nu, legat med min rosa filt och tänkt på diverse saker. konstiga tankar. och ätit godis.

Har träningsvärk i mina lår sen efterfesten, och vill ut på stan med vädret stopar mig.
är helt enkelt seg.
Vill ha sommar, sol och värme. Vill åka ned till eriksberg å ligga i bikini som förra sommaren.
Vill så mycket, men de går inte. För ibland går det inte själv.
vet fortfarande inte va ja ska gö, bara väntar.

Alla har skit, bara jag som valt att skriva om det för att släppa ut de mesta någonstans utan att trötta ut folk. Utan att blanda in folk och utan följd frågor. Så man kan bry sig om man orkar. Inte leva i en falsk sanning å ba " nä gumman ja vet hur de känns, finns här för dig!<3". För att seriöst nu, ingen vet hur det känns att vara mig så käft bara. Vill inte höra skitsnacka, stäng käften ist. jävla mundiarré vissa har. bara rinner ut skit ur käften på de så snabbt att de inte kan hindra det och när följdfrågorna kommer så kommer frustationen. skärpning.

Vill inte ha följdfågor och ja vill inte prata om det. Mitt huvud, mina tankar så dont care.
knäpp en guld, släpp loss och ha kul. Det hjälper, ingen fucking fika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar