måndag 20 september 2010

här finns ingenting att klaga på.

det rullar, flyter och glider fram hur gött som helst.
hörde att man kan tro att jag har psykiska problem, men tyvärr har jag inte det - är bara rätt körd i huvudet.

Förvirrad överallt och kan inte dölja det.
Gör vad jag känner för för stunden och det är skönt, som fan. Att bara slippa tänka och bara grabba tag och visa va man vill.

bryr mig inte så mycket om va folk tycker, sålänge jag är nöjd. Är ja inte nöjd så bryr ja mig, and that sucks.
men inga problem liksom, kommer inte ihåg hur "Lycklig" känns så jag psykar mig själv med att jag är det.
För att jag är det ibland, när jag ler på riktigt och när någon ler på riktigt åt mig.

Är rätt så ofta nu för tiden,gör mig varm.

Det gör mig varm och får mig att le, men ger mig inte vingar jag kan flyga med.
Det jag behöver, ljus.

Känner mig starkare, för att det är tungt är inte lika tungt nu längre.
Jobbigt, men inte tungt.
Tiden rinner ut, och ja får göra det bästa utav tiden som finns kvar - för man vet aldrig när den tar slut.
Ångra inget,lev och le.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar