söndag 5 september 2010

ohja

ojojoj
popcorn
musik
dans
dunk
sång
bål
guld
och en massa brudar. Det va bara få saker som va hos mig i lördags. En jävla massaskoj med.
lär bli 3 roliga år framöver, iaf i skolan. Får hoppas att tomhets känslan går över snart och jag skaffar mig någon redig.

älskar att sitta ute på natten och bara andas. Kallt nu,borde vara en till då som gör mig varm. Men det går inte, å ingen vet varför. fattar inte varför allt va så svårt.
Vad man än gör så gör det alltid någon ledsen, å det går inte att undvika. Så förlåt.
känner ett stort behov av att borsta mina tänder å slänga mig på nått mjukt.

Ska börja röra mig mer till musik imån, dans duvet. Första träningen på ett år, lär dö rätt stenhårt. Så detta kan bli mitt sista inlägg. - fast ne. Lär nog överleva med svår träningsvärk i hela kroppen.

Behöver massage redan nu känner jag. - ska fan skaffa mig en slav. Min rygg kommer bli helt skev av att gå runt å bära min feta väska överallt. Kommer fan åka till - där man köper slavar. Och ah - köpa en.

Typ som en viking. Vikingar va fan grymma, de enda sveriga har att vara stolta över. Ah dem och alla snygga b-rudar vi har.

ska fotograferas imån i klassen, ingen aning om va jag ska ha på mig så funderar på att dra dit näck. men är så blek så lär ju blända kameran, så det är nog ingen bra ide. Burka kanske, hm..

Ska lägga mig å läsa noveller och fortsätta leva mitt liv som en bitterfitta som skiter i de mesta.
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar