lördag 11 september 2010

note it

jag minns varenda scen ifrån vår film, somliga ljus brinner aldrig ut.

fan helt kär i den låten, fastnat ordentligt.
man gör det ibland.fastnar alltså.
ibland fastnar man i spåret, får hjälp men blir påkörd och tar hjälpen med sig.
ibland fastnar man hos någon och stannar i åratal. - även om det är fel.
man borde känna efter, men inte för mycket. Man ska stanna där man känner att man mår bra, men ibland har man inget val.

Men man har bara sig själv att skylla, för det är en själv som satt sig i sitsen. ah förutom om man blir kidnappad då eheh. Det är iofs min värsta mardröm - att bli kidnappad. Skulle fan hellre bli våldtagen och mördad på friskis än att bli kidnappad å satt i trafiking i typ turkiet. uuuuuuuuuh.
- inget illa med turkiet, fint där men jag tror fan att de luktar riktigt illa.

har precis blåst mig och ska ut. vill ha mockaskorna men FITTSVERIGE är emot mig. ( blött ute).
Borde skaffa en pojkvän, som typ kan slå mej eller något så ja har något riktigt att klaga på. hah nä va hemskt.
Sen dedär med å slå sin flickvän är fan bara efterblivet, NÅGOT i huvudet är ju riktigt jävla fel när man höjer handen mot den man älskar - riktigt jävla fel i huvudet. Kaktus långt upp i anus på den som gör de.

Ska nog skriva Josef Fritzl i emosarnas " Death note" så får vi se om han har några taggar i röven inom "6 min å 40sek" hah å herrejävlar.

har 2.10meter säng, helt onödigt trodde jag, men hade fel. Som jag ofta har.
ska börja klä på mig nu, typ jeans. hejdå(:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar