onsdag 22 september 2010

" Ett litet förlåt för att jag sårade dej" - ?

stand up little girl, a brokend heart can't be that bad.

Har aldrig varit den som plockat äpplena från marken.
ALLTID klättrat högt.
inte alltid fått ett glansigt fint äpple, ibland äpplen med fin framsida och rutten baksida.
Men ibland, vid vissa fåtal fall så har ja hittat äpplen som är helt fullt ätbara.

Men nejenj dåjävlar är de någon som tar ett ruttet jävla random äpple å head shottar mig.

Undra varför jag är arg egentligen, kan vara för att jag verkligen inte PALLAR vara ledsen igen.
Speciellt inte efter att ännu en har dissat mig.
Tiden KUNDE vart värd, men någon valde att plocka (vad jag ser de som) från marken ist för att ta tag å klättra lite - eller bara böja sig framåt och ta emot en puss.

Jag har lust att visa er, att ja liksom kan få bättre. KAN bli bättre själv.
Så ni kan se på mig å tänka " fanfanfanfan".

dåjävlar blir jag glad, som när någon ger mig en riktigt äkta kram.

Hört att man inte ska få en tjej att falla om man inte tänkt att ta emot henne, säger de till er som borde säga förlåt och till er som kanske har de framför er.
Ingen jävla aning om vem som läser detta, men vet att man tar åt sig av nästan allt man läser - för de går iaf igenom hjärnan.

Ska man vara ego eller inte? - till en viss fucking gräns.
är inte ens så arg som jag verkar, har bara lite brist på de mest.

Men jag är en sån person som försvarar mig, så om ngn är en fitta mot mig så kan jag vara världens jävla fitta tillbaka. Och om någon rör mig så rör ja fan tillbaka - varesig det är min hand eller pepparspray.

Puss på er, nu ska jag gå å pissa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar