torsdag 7 oktober 2010

now dance fucker dance

jävla oflyt,
"överraskad kommer du att bli, så vidga dina vyer."
- sug.
less, så jävla less.
NBär ngt ÄNTLIGEN g¨r bra, så går resten åt helvete.

När fan är de min tur igen?
hatar att ha sånt oflyt.
Vill med vinna stjärnpris på kexchokladhjulet på liseberg, vinna danstävlingar, få alla rätt på proven och ha en grym pojkvän.
Låter som en jävla bitterfitta, men de får ja fan vara.

Pallar inte, ge mej en chans vafan.
Sluta va sånna svin å ta chansen. Ta ut din feta tumme ur röven å ta steget. De kan va värt de så why not?
Sluta va så hemlighetsfull å ba " kanske". Säg vafan ni tycker ist.
är så jävla arg nu, vettefan ens varför.
Är inte personen soms tänger inne, är den som ställer sig å skriker ut all skit till personens ansikte.

Tycker jag att du är en sneknullad blind jävla idiot så lär du får höra det, tro mig.
Sluta va sånna svin, vet att du vill. De det en chans, värsta som händer är att de skiter sig. Men då är de bara att resa sig igen.

Pallar inte pressen, fattar inte varför allt ska läggas på mig.
Är inte svag, har bara vart stark för länge. Hatar att prata om sånthär så snälla sluta fråga för jag lär bara ljuga er rätt upp i ansiktet å säga " nä men de e lugnt asså (: ".

Lungt är långtifrån vad det är, vill tillbaka å fixa. Men de g¨r inte, får ba acceptera skiten ja gjort.
Men sluta ljug för mig, hatar det. Va ärliga ist, säg inte det jag vill höra,säg det jag fötjänar att höra.

Lust att spy på dej, dej och dej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar