fredag 29 oktober 2010

snigel

fredag är här igen, har saknat dej.
saknat att göra impulsiva saker och le lite flummigt och vara så jävla nöjd.
till skillnad från vardagen.
då man bestämmer, pluggar, sover och hänger med skolan.

ligger i sängen med mina två bejbisar och myser under min fluffiga filt.
undrar vad helgen har att erbjuda - enligt mitt horoskop så ser de ljust ut. .
längtar spänt för att uppleva.
Nytt, folk tolkar mig olika. Men mitt mål är att uppleva så mycket som möjligt för att inte ångra sedan. Är väl inte så svårt?

Det regnar ute, vill kunna ha mina nya skor.
önskar att jag bodde i USA så jag hade kunnat stämma vädergubben.
men det går inte att stämma någon som inte finns. fast i USA går de.

vi söker oss till varann, för någon anledning.
"lika barn leka bäst" tror jag inte på alls. Tänk er en magnet, de lika sidorna trycker ifrån varann. Medans de olika dras till varann.
Tycker att man ska jämna ut varann, men fortfarande ha samma baktanke med livet. Så de inte dras iväg åt olika håll.

Hade kunnat fortsätta och skriva förevigt tror ja, men ska upp ur sängen och ut i regnet nu utan paraply.
gillar risker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar