torsdag 14 oktober 2010

- eller bara ge en kos.


Leker som satan, gör det kul.
Åker bort, skämmer bort mig själv och glömmer tankarna.
Ligger och flyter i något glänsade fint.

Jag ska bli rik.

Passa på att leva fullt ut sålänge man kan, innan man blir begränsad och får plikter. Göra det bästa man kan av stunden, för det blir vad man gör det till.

har bränt tungan nu igen, är för ivrig. Hungrig tydligen.
Kommer aldrig bli fet, har för mycket vilja.
Vill så mycket, visst går inte allt för att jag inte vill tillräckligt. De krävs 2.

Into your loving arms.

Har inga bomber, men jag tar mig fram ändå. glider inte in på någon räkmacka(men fuck va gott det är), utan jag står i kö som alla andra. Förutom på hardrock med farsan då.

Visst jag ser inte ut som 12, jag kan shotta rent och bita citron utan en min. Men det är något man vänjer sig vid.
Vänjer sig att leva på ett sätt som man själv tror är normalt.
Att le för sig själv i spegeln å pshyka sig med att man är lycklig fungerar. Att få sneblickar i stan å tänka" de är bara avundsjuka" funkar med.

Att kaxa funkar till en viss del, när man inte tar skit. Ingen ska ta skit, ingen ska heller kasta skit. Fuckers lägg ned.
Köp egen noff ist för att tatta från andras väskor.

Puss säger jag bara, något som fler borde göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar