torsdag 28 oktober 2010

ni förtjänar ingen rubrik.

ni vet precis vilka ni är.

ni säger att ni saknar tiden som var, och vill göra om det.
Varför visade ni det inte då?
alltid BARA jag som va taggad, fixade allt, löste allt,drog i alla och fixade så de blev lyckat.

Och då klagade ni bara. Och nu vill ni ha tillbaka?
Och då förväntar ni er att JAG ska fixa allt igen.
Säger två ord med en innebörd - FUCK YOU!
Efter den "uppskattningen" jag fick för att jag inte vill blicka tillbaka på mig själv hemma framför tvn på en fredag. DÅ löste jag allt, FÖR MIN EGNA SKULL.
För er också, men när jag fick veta allt skit. Så fick jag nog.

Och jag är så jävla glad att jag slipper det nu.
att jag slipper skitsnack bakom min rygg, elaka ord - onödiga ord.
ALlt svek, alla pissigt fittga saker.
visst jag tar på mig ansvaret nu igen, men det är för vår skull.
Så missbruka det inte.
är trasig, så banka inte för jag tål det inte.

Tänk va som är påväg ut ur käften innan ni öppnar den. För allas skull.

ha bara kul, för sen när ni ser tillbaka så kommer ni att ha ångest för alla dumma saker ni gjort - och inte för alla dumma saker ni inte gjorde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar