tisdag 18 augusti 2009

its really not okay

Okej, jag har varit as kass på att skriva inlägg men de e nog bara för att jag inte har haft ngt annat i huvudet än honom. Och de e så sjukt tråkigt att läsa om folks "kärleks liv" så ja pallar inte ens skriva om det, speciellt inte när de går rätt kasst.
Men men, kul att man är lite känd på vissta ställen och min rumpa gör ont. Annars är det mesta bra förutom en sak och de börjar på V. Har gjort ngt fuckt med mitt knä med :S Skolan börjar snart typ, för vissa har den redan börjat. Segt är det, men ska bli kul med nytt folk, nya kretser och nya saker. Hoppas att dom inte har förstördt systemet för mycket bara.
Och feffe om du läser detta så ska du veta att du är KASS!

Har inte mkt att snacka om, detta inlägget blev sämst men det är nog bara för att det är ungefär så jag känner just nu.

over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar