fredag 21 augusti 2009

vi vet hur de känns

Okej, ett emo ragga på mej = negativt. Får sluta ha svart nagellack..
Så är jag tydligen kanin nu med fluffiga ögon. Men vem bryr sej för ja kommer ju etta bland MINST 17brudar så ja e lugn:) Ska på nrj niu snart med, men ska först shoppa lite :) Har räddat fiskar och förstört mej själv lite på senaste tiden. Men de e lugnt för alla ska dö någongång men man ska inte döda med vilje, bara spindlar. och sånna där äckliga insekter. Dom behövs typ inte, vi kan ha kvar myror och nyckelpigor för dom e söta. Alla andra borde kamma sig, speciellt dell. Han borde kamma till sig rejält:) Vill fortfarnde pierca min läpp så alla vet, men får tydligen inte det. Och jag vet inte vad jag är, måste skaffa en stil för detta e tråkigt. Vill med bli placerad, kan ju inte flagga annars. Har troligen fått svininfluensan med, och jag måste vaccinera mej mot skabb med innan skolan. -prosit-

Det va nog allt :)
pusshej love mej :D

ps. jag vet och du borde snart inse att du med gör det snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar